
Otsime tehnilise toe osakonna juhti, kelle peamiseks ülesandeks on juhtida ja toetada meie tehnilise toe meeskonda. Selles rollis vastutad tehnilise toe osakonna igapäevaste tegevuste eest, tagades sujuva töövoo ja kõrgekvaliteedilise klienditoe. Samuti vastutad tulemuslikkuse võtmemõõdikute (KPI) seadistamise ja jälgimise eest, et edendada BK Eesti teenuste kvaliteeti.
Ülesanded:
✔ Juhtida tehnilise toe meeskonda, tagades õigeaegse ja kvaliteetse tehniline toe meie klientidele.
✔ Jälgida igapäevaseid tehnilise toe tegevusi, aidates kliente tõrgete lahendamisel ja toodetega seotud küsimustes.
✔ Arendada ja rakendada KPI-sid, et mõõta meeskonna jõudlust ja edendada teenuste kvaliteeti.
✔ Delegeerida tööülesandeid vastavalt töökoormusele, tagades sujuva töökorralduse.
✔ Tuvastada teenuse efektiivsuse parandamise ja kliendi rahulolu suurendamise võimalusi ning sisse viia vajalikud muudatused.
✔ Pakkuda meeskonnaliikmetele ja klientidele vastavalt vajadusele koolitusi.
✔ Kohanduda muutustega, efektiivselt lahendada stressirohkeid olukordi ja võtta vastutus probleemide lahendamise eest.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.