

Peamise tööülesanded:
- sotsiaalmeediaplatvormide (Facebook, Instagram, TikTok jne) haldamine, arendamine ja analüüs
- turundusstrateegiate väljatöötamine ja rakendamine digikanalites, sisu loomine ja avaldamine (tekst, pildid, videod) vastavalt brändi juhistele
- reklaamikampaaniate planeerimine ja optimeerimine sotsiaalmeedias, kampaaniate tulemuste analüüs ja aruannete koostamine
- turu-uuringute ja konkurentide analüüs
- aktiivne osalemine ettevõtte brändi arendamises
- ettevõtte ürituste korraldamine ja koordineerimise toetamine
Mida Sa endaga kaasa tood?
Sul on kõrgharidus turunduse või kommunikatsiooni erialal. Omad eelnevat töökogemust sotsiaalmeedia ja sisuturunduse valdkonnas, soovitavalt toidusektoris, kuid oleme avatud ka entusiastidele, kes juba praegu Fazeri tooteid fännavad. Oskad luua loomingulist, kaasahaaravat ja kvaliteetset sisu, mis vastab meie brändi väärtustele. Sul on teadmised digiturunduse tööriistadest ning analüütikaplatvormidest (Google Analytics, Facebook Ads Manager jne). Sinu oskus töötada graafilise disaini programmidega (nt Adobe Creative Suite, Canva) on eeliseks. Valdad väga heal tasemel eesti ning inglise keelt, nii kõnes kui kirjas. Oled loov, algatusvõimeline ja lahendustele orienteeritud. Oled suurepärane suhtleja ning pead oluliseks head meeskonnatööd.
Miks valida Fazer?
Teeme oma tööd naudinguga: Fazeris on selleks sõna otseses mõttes ühed maailma parimad pagaritooted ja maiustused, samuti meie tegus ja rõõmsameelne meeskond, tööd väärtustav tasu. Meie kiiresti arenevas ettevõttes ja kaasavas töökultuuris leidub palju arenguvõimalusi. Lisaks pakume tervise edendamist läbi Stebby süsteemi ning enesearengupäevi iseenda täiendavaks arendamiseks ja heaoluks.