
Sinu peamisteks kohustusteks meie juures raamatupidaja tööülesannetest on:
•raamatupidamise algdokumentide kontroll ja sisestamine;
•palga- ja maksuarvestus;
Sinu peamisteks kohustusteks meie juures kontoriassistendi tööülesannetest on:
•kontori korrashoid ja kolleegide abistamine;
•telefonile vastamine, külaliste vastuvõtmine ja ürituste organiseerimine;
•dokumentatsioon jms administratiivsed ülesanded, klientidega suhtlemine.
Saad edukalt meie juures hakkama, kui Sulle meeldib assisteeriv töö ning see paneb Sul silmad särama.
Sa oled rõõmsameelne, usaldusväärne, detailitäpne, suurepärase suhtlemisoskusega ja professionaalne.
Sul on hea ajaplaneerimisoskus ja võime töötada pingelises keskkonnas.
Oled oma töös korrektne ja täpne ning proaktiivse suhtumisega.
Sulle meeldib organiseerida ja inimestega suhelda.
Omad töökogemust kontoritöös ning erialast haridust.
Sul on teadmised raamatupidamist reguleerivatest seadustest ning varasem kogemus raamatupidamises.
Sul on väga hea arvutioskus (MS Office).
Valdad väga heal tasemel eesti ja inglise keelt ning heal tasemel vene keelt.
Lisaks Sul on oskusi ja kogemus bloogi haldamises sotsiaalmeedia platformides.
Kasuks tuleb raamatupidamisprogrammide Merit Palk ja 1C tundmine.
Meie juures ootab Sind kaasaegne töökeskkond, meeldivad kolleegid ja enesetäiendamise võimalused.
Lisaks pakume tervisetoetust, ühisüritusi ja vaba päev sünnipäevaks.
1 päev nädalas kodukontoris.
NB! Palun pane tähele, et tööle asumise kuupäev on 05.06.2025. Tegemist on asenduskohaga emapuhkuse ajaks.
We will add a link to the job offer at the end of the letter.