
Sinu peamised tööülesanded:
- ostuarvete ja kuludokumentide kontrollimine ning sisestamine;
- kaupluste kassasaldode kontroll;
- pangalaekumiste sisestamine;
- müügiarvete haldamine ja laekumiste kontroll;
- kaupluste personali assisteerimine raamatupidamisega seotud küsimustes;
- muud jooksvad raamatupidamisega seotud ülesanded.
Selles töös õnnestumist toetab, kui Sul on:
- erialane haridus ning eelnev töö- või praktikakogemus (soovitatavalt jaemüügi valdkonnas);
- majandustarkvara Directo kasutamise kogemus;
- heal tasemel Exceli kasutamise oskus.
Selleks, et töö oleks tähenduslik ja Sina selle kõige keskel hoitud, pakume meie Sulle:
- õppimise ja arenemise võimalusi, et kasvada oma valdkonna eksperdiks;
- võimalust töötada erinevate rahvusvaheliste brändidega;
- ühiseid koostegemisi ja üritusi;
- rikkalikku soodustuste paketti.