Ametikoha eesmärgiks on klienditeeninduse töö juhtimine ning korraldamine, klienditeeninduse ladusa ja tulemusliku töö tagamine. Töö kirjeldus:
klienditeeninduse spetsialistide teenistusülesannete täitmise korraldamine, juhendamine ja kontrollimine
matusetoetuste aktsepteerimine
klientidele selgituste andmine pensionide, toetuste ja hüvitiste määramise, ümberarvutamise ja maksmise kohta ning selleks vajalike dokumentide vormistamise küsimustes, vajadusel klientide poolt esitatud taotluste ja dokumentide vastuvõtmine
saabunud posti läbivaatamine, dokumendihaldusprogrammis registreerimine ning tähtajalise vastamise kindlustamine
eesti keele oskus kõrgtasemel, vene keele oskus kesktasemel ametialase sõnavara valdamisega
hea suhtlemisoskus ja klienditeenindusvalmidus
töökogemus nooremametnike põhigruppi kuuluval ametikohal 6 kuud või muul kohal ametikoha töövaldkonnas 2 aastat
vanust vähemalt 21 eluaastat
Ettevõte pakub
arendavat tööd kaasaegses töökeskkonnas
teenistust avalikus sektoris
pikendatud puhkust
Lisainfo
kasuks tuleb avaliku teenistuse kogemus
kasuks tuleb töökogemus klienditeenindajana
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!