Sinu igapäevased peamised tööülesanded:
• Ettevõtte töötajate abistamine IT-süsteemide ja seadmete igapäevasel kasutamisel (telefon, e-kiri, reaalajas vestlus jm)
• IT- intsidentide ja töötajate päringute haldamine ning kiire lahendamine
• Riist- ja tarkvara paigaldamine, hooldamine ning vajadusel parandamine
• Kasutajate juhendamine ja koolitamine IT-süsteemide tõhusaks kasutamiseks
Ootused kandidaadile
• IT- erialane haridus ja vähemalt 2-aastane hiljutine kogemus IT tehnilise toe valdkonnas
• Väga hea eesti keele oskus, inglise keele mõistmine erialase dokumentatsiooni tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil
• Windowsi, Office 365 ja võrgu baasteadmised
• Kasuks tuleb kogemus ITSM tööriistadega (nt Jira)
• Kliendikesksus, suhtlemisvalmidus, tehniline taiplikkus ning kõrge pingetaluvus
• B-kategooria juhiload
Ettevõte pakub
Toetavat ja sõbralikku kollektiivi, kus Sinu panust hinnatakse ning, kus saad kaasa rääkida valdkonna olulistes otsustes
Töökeskkonda, kus väärtustatakse uuenduslikkust ja pühendumist
Arenguvõimalusi ja erialaseid koolitusi
Sporditoetust Stebby ja täiendavaid ettevõtte soodustusi
35 päeva põhipuhkust aastas
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!