
Sinu roll kõnekeskuses on tagada, et võlgnevuste haldamine ja sissenõudmise protsess kulgeks sujuvalt ning tulemuslikult. Hoolitsed selle eest, et klientide nõuded saavad lahendatud kiiresti, tõhusalt ja professionaalselt. Igapäevases suhtluses nii võlgnike kui ka klientidega keskendud lahendustele, mis aitavad säilitada usaldusväärsed ja konstruktiivsed suhted kõikide osapoolte vahel.
Sinu peamised ülesanded:
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.