2023-08-23 14:48:55

Teenindaja, Âme restorani!

Kloostri Restoranid OÜ
Alates 7.5 €/tunnis Bruto

Töö kirjeldus

Âme restorani klienditeenindaja tööülesanded on kõrgel tasemel ja nõuavad täpsust, detailidele keskendumist ning suurepärast suhtlemisoskust. Tööülesanded hõlmavad tavaliselt järgmist:

 

  • Klientide tervitamine ja juhatamine: Kliendi vastuvõtmine ja lauda juhatamine. Oluline on külalisi soojalt tervitada ja neid tundma panna oodatuna.

  • Menüü ja veinikaardi põhjalik tundmine: Klienditeenindaja peab olema täielikult kursis menüü ja veinikaardi detailidega, osates anda soovitusi toitude ja jookide valikul, selgitada koostisosi ning valmistusviise. Ta peab olema valmis vastama klientide erisoovidele ja allergia päringutele, mille väljaõppe saad kohapeal.

  • Veinide ja toidukordade sidumine: Tundma hästi sommeljee soovitusi ja olema suuteline soovitama ideaalset veini vastavalt kliendi maitse-eelistustele ja tellitud toidule.

  • Kõrgel tasemel lauateenindus: Nõudlike klientide teenindamine vastavalt restorani standarditele, mis võib hõlmata toidu lauda serveerimist, veini kallamist ning klientide söömiskogemuse jälgimist, et tagada nende rahulolu.

  • Kliendi vajaduste ettetunnetamine: Oskus märgata ja reageerida klientide vajadustele enne, kui nad neid väljendavad – näiteks veeklaaside täitmine.

  • Suhtlemine ja tagasiside kogumine: Professionaalne ja diskreetne suhtlemine klientidega, kliendi rahulolu kontrollimine igal etapil ning võimalike probleemide ennetamine või kiire lahendamine.

  • Kõrge standardi järgimine kõikides tegevustes: Restorani kõrge maine ja standardite säilitamine, sealhulgas töökorralduses, suhtluses ja puhtuse hoidmisel.

  • Koostöö köögiga: Efektiivne suhtlus köögimeeskonnaga, et tagada tellimuste sujuv täitmine ja serveerimine täpselt vastavalt ajale ja kliendi ootustele.

  • Etiketi ja formaalsuste järgimine: Suur tähelepanu detailidele, nagu näiteks toitude ja jookide serveerimisjärjekord, klientide privaatsuse austamine ning vaikne ja elegantne teenindusstiil.

  • Kaebuste ja erisoovidega tegelemine: Oskus tegeleda viisakalt ja professionaalselt klientide rahulolematuse või erisoovidega, tagades positiivse kogemuse ka probleemide korral.

 

Ootused kandidaadile

  • Täiustatud suhtlemisoskused: Oskus suhelda viisakalt, professionaalselt ja selgelt nii klientide kui ka meeskonnaliikmetega, sealhulgas võime kohandada suhtlusstiili vastavalt olukorrale ja kliendi ootustele.

  • Menüü ja veinikaardi tundmine: Suurepärane teadmistepagas toitudest, veinidest, kokteilidest ja muudest jookidest, sealhulgas oskus neid enesekindlalt ja täpselt tutvustada.

  • Laitmatu viisakus ja etiketi tundmine: Klienditeenindus, mis vastab kõrgetele etiketi- ja viisakusstandarditele, sealhulgas diskreetsus, õige kehakeel ja sobiv teenindusstiil.

  • Detailitäpsus: Tähelepanu kõikidele pisidetailidele, sealhulgas toitude ja jookide serveerimisjärjekord, laua korrektne seadmine, kliendi erisoovide täpne täitmine ja pidev jälgimine, et kõik läheks sujuvalt.

  • Professionaalne välimus ja käitumine: Korrektne riietus vastavalt restorani standarditele, hoolitsetud välimus ja rahulik, kindel käitumine igas olukorras.

  • Kiire õppimisvõime: Võime kiiresti omandada uusi oskusi ja teadmisi, eriti seoses hooajaliste menüüde või eripakkumistega, ning valmisolek õppida köögist ja sommeljeelt.

  • Stressitaluvus ja pingelistes olukordades toimetulek: Ootus, et suudad töötada rahulikult ja tõhusalt ka siis, kui restoran on täis ja klientide ootused on kõrged.

  • Meeskonnatöö oskus: Tihe koostöö köögi ja teiste teenindajatega, et tagada sujuv ja harmooniline teeninduskogemus, jagades vajadusel ülesandeid ja pakkudes abi meeskonnaliikmetele.

  • Probleemide lahendamise oskus: Võime kiiresti ja professionaalselt lahendada kliendi kaebusi või ootamatuid olukordi, tagades alati positiivse ja rahuldustpakkuva lahenduse.

  • Proaktiivsus: Ootus, et teenindaja suudab ennetada klientide vajadusi ja pakkuda neile lisaväärtust enne, kui nad seda küsivad – näiteks pakkuda täiendavat joogikorda või vahetada taldrik ilma palumata.

  • Kohusetunne ja täpsus: Ootus, et teenindaja on alati õigeaegselt tööl, järgib restorani standardeid ja eeskirju ning täidab oma ülesandeid laitmatu täpsusega.

Ettevõte pakub

  • Võimalus osaleda professionaalsetel koolitustel ja teeninduse täiustamise koolitused.
  • Soodustused spordiklubidesse või vaimse tervise toetamine (nt nõustamisteenused)
  • Võimalus paindlikuks tööajaks, et tagada töö- ja eraelu tasakaal.
  • Soodushinnaga toidukorrad töö ajal ja ka töövälisel ajal koos pereliikmetega.
  • Kvaliteetsed ja stiilsed tööriided, mille eest tööandja hoolitseb
  • Transpordikulude kompenseerimine, peale kella 00

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: