Sinu põhilisteks ülesanneteks:
Kliendisuhete hoidmine ja arendamine;
Objektipõhise meeskonna ning alltöövõtjate töö koordineerimine, töötulemuste kontrollimine, töötajate juhendamine ja nõustamine;
Ettevõtte erinevate allüksustega ja alltöövõtjatega töö kooskõlastamine kliendi lepinguliste nõuete täitmise tagamiseks;
Koosolekute ja/või aruandekoosolekute organiseerimine, läbiviimine ja dokumenteerimine;
Osalemine:
haldamise ja hooldamise eelarve koostamisel ja eelarve jälgimisel,
eesmärkide ja arengusuundade väljatöötamisel ja
teenustega rahulolu kontrollimisel;
Kliendipõhiste andmebaaside haldamine;
Raportite ja aruannete koostamine;
Hoones vajalike remonditööde läbiviimise juhtimine.
Kõrgharidus;
Soovitavalt kinnisvarahaldur, tase 4 kutse (tunnistus);
Meeskonnajuhtimise ja valdkonnapõhine töökogemus;
Üldteadmised klienditeenindusest ja asjaajamisest;
Hea suuline ja kirjalik väljendusoskus;
Eesti ja inglise keele oskus väga kõrgel tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil.
Arengu ja enesetäiendamise võimalusi;
Huvitavat ja vaheldusrikast tööd konkurentsivõimelises ettevõttes;
Kaasaegseid töövahendeid;
Head töökeskkonda ja töökultuuri;
Professionaalset ja toetavat meeskonda.
Töö on tähtajaline, vanemapuhkusel oleva töötaja asendamiseks.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.