Kaata Kartau notaribüroo on tegutsenud üle 20 aasta. Nüüd otsime oma kollektiivi ühte sekretär-registripidajat, kelle töö on küll tugevalt seotud õigusega, kuid kellelt siiski kandideerimise eeldusena õigusalast haridust ei oota, pigem leidlikkust, kiiret õppimisvõimet, head suhtlemisoskust ja oskusi dokumendihalduse valdkonnas.
Töö kirjeldus
Sekretär-registripidaja tööülesanneteks on:
- klientide teenindamine ja nõustamine nii telefoni ja e-posti teel kui büroos kohapeal;
- notariaalaktide registreerimine, notari tasu arvete koostamine, klientidelt raha vastuvõtmine, hoiustamisega ja hoiuste väljamaksmisega seotud toimingud;
- töö dokumentidega, sh rahapesu tõkestamise ja muu dokumentatsiooni edastamine ja kontrollimine, dokumentide arhiveerimine;
- notari ja juristide abistamine, nt ruumide tehinguks valmispanek, juristidele vajalike materjalide väljaotsimine jmt;
- bürootöö sujuva toimimise tagamine (vajalike tarvikute tellimine, toomine, lillede kastmine jmt)
Ootused kandidaadile
- vähemalt keskharidus, aga kasuks tuleb näiteks dokumendihalduse alane kõrgharidus;
- väga hea arvutikasutamise oskus;
- kuna tööd iseloomustab ülesannete mitmekesisus, on oluline võime omandada kiiresti erinevaid oskusi ja leida lahendusi;
- väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas, vajalik kindlasti ka hea vene ja inglise keele oskus;
- ausus, täpsus, korrektsus, püsivus, tasakaalukus, kiirus;
- soovitav oleks varasem töökogemus sarnasel ametikohal, sh töö dokumentidega
Ettevõte pakub
- huvitavat, õigusvaldkonnaga seotud ja väljakutseid pakkuvat tööd;
- head töökeskkonda;
- väikest, professionaalset ja toetavat meeskonda;
- konkurentsivõimelist palka.