2023-08-23 14:48:55

Sekretär-personalispetsialist

Töö kirjeldus

  • Ettevõtte üldtelefonile vastamine sh üldmeilivahetus, asjaajamise korraldamine ja toimivus.
  • Külaliste vastuvõtt
  • Kontori- ja töövahendite olemasolu tagamine
  • Ettevõttesisese infoliikumise kirjalike teadete korrektne vormistamine, valides sobiva kommunikatsioonivahendi
  • Aktiivne osavõtt uute töötajate tööle asumise -ja sisseelamise protsessist
  • Töösuhete ja töötajate andmetega seotud dokumentatsiooni korrektne vormistamine, sisestamine, kontrollimine ja ajakohasuse tagamine
  • Tööaja arvestussüsteemi haldamine ja kontrollimine sh puhkuste ja haiguslehtede arvestus
  • Töötajate nõustamine, suunamine personaliküsimustes (töökeel eesti -ja vene keel)
  • Ühisürituste ja tähtpäevade korraldamine ning ettevalmistamine

Ootused kandidaadile

  • Varasem töökogemus assisteerimise ja/või personalitöö alal, kasuks tuleb valdkonnaalane kõrgharidus
  • Tööseadusandluse tundmine, valmisolek omandada vajalikud teadmised
  • Oled suurepärane suhtleja, empaatiline ja heade koostööoskustega
  • Sul on hea organiseerimisvõime kui ka täpsus detailidega töötamisel
  • Sul on väga hea eesti keel nii kõnes kui kirjas, suhtlustasemel vene -ja inglise keele oskus
  • Oled vilunud arvutikasutaja (MS Excel, MS Word, Outlook)

Ettevõte pakub

  • Enesearendamise võimalusi ja väljakutseid läbi erinevate töösituatsioonide
  • Toetavat ja positiivset meeskonda
  • Erinevaid omatöötaja soodustusi

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: