- üldine asjaajamine - telefonikõnedele ja kirjalikele päringutele vastamine oma pädevuse piires, asutusesisene dokumendihaldus, tõendite ja teatiste väljastamine, kontoritarvete olemasolu tagamine ning postisaadetiste saatmine kliinikus, kullerite organiseerimine, koosolekute ettevalmistamine, külaliste vastuvõtmine, töötajate abistamine igapäevastes jooksvates küsimustes
- kesk- või kutsekõrgharidus
- sekretäritöö kogemus, kasuks tuleb eelnev meditsiiniasutuses töötamise kogemus
- korrektne, täpne, kohusetundlik, aus, konfidentsiaalne, rõõmsameelne, abivalmis
- sooviga aidata nii kliente kui kolleege lahendamaks erineva iseloomuga küsimusi
- eesti keele oskus kõrgtasemel, vene ja inglise keele oskus suhtlustasemel
- hea arvuti kasutamise oskus (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
Kui Sa tunned, et see ametikoht ja ülesanded sobivad Sulle, siis pakume sõbralikku töökeskkonda, lisapuhkust, täistööaega, sisseelamisperioodi jooksul väljaõpet kogenud töötajate toel, erialase enesetäiendamise võimalusi, tööaega E-R, 8-16.30, sh lõuna 30 min
Kandideerimisel saata/esitada ka kaaskiri.
Tööle asumise aeg: augustis 2021
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.