Töö kirjeldus
Sinu peamine ülesanne on piirkonna asjaajamise ja dokumendihalduse korraldamine. Töötad erinevate infosüsteemidega, koordineerid kontori igapäevaseid tegevusi, võtad vastu külalisi ning valmistad ette kirju ja lepinguid. Seisad hea selle eest, et suhtlus ja infovahetus on alati korrektne ning ajakohane.
Ootused kandidaadile
Sul on vähemalt kaks aastat töökogemust assistendina ja vähemalt keskeriharidus soovitavalt administratiivtöö või sekretäri erialal. Oskad väga heal tasemel eesti keelt ning väljendad end selgelt nii suuliselt kui ka kirjalikult. Sul on teadmised kaasaegsest dokumendi- ja arhiivihalduse korraldamisest. Arvutikasutajana valdad peamisi kontoritarkvara programme. Oled kohusetundlik ja abivalmis ning oma töös süsteemne, korrektne ja täpne. Sul on väga hea organiseerimis- ja ajajuhtimise oskus.
Ettevõte pakub
Huvitavat tööd arenevas ettevõttes ning professionaalset, kokkuhoidvat ja toetavat meeskonda. Lisaks ka koolitusvõimalusi, mis toetavad Sinu erialast ja isiklikku arengut. Boonusena saad inspireerivad kolleegid ja eksperdid kinnisvara, inseneeria ja arhitektuuri valdkonnast.