
Töö kirjeldus
- hotelli külastajate vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine;
- arveldamine erinevate maksevahenditega;
- hotelliprogrammi korrektne administreerimine, üldtelefonile ja e-postile vastamine;
- broneeringute tegemine ja haldamine;
- koostöö toateenijatega;
- jooksvate küsimuste lahendamine, informatsiooni jagamine ja info liikumise korraldamine;
- kliendirahulolu, ohutuse ja hotelli operatiivse töö tagamine;
Ootused kandidaadile
- eelnev töökogemus hotelli administraatorina;
- korrektsus, kohusetundlikkus, kiirus ja süsteemsus töös;
- rõõmsameelsus, positiivne ja viisakas suhtumine ja suhtlemisviis väga erinevate inimestega;
- väga hea eesti- ja inglise keele oskus;
- pingetaluvus, kannatlikkus ja väga hea huumorimeel;
- valmidus töötamiseks öisel ajal graafiku alusel, s.h. nädlavahetuseti ja riigipühadel.
Kasuks tuleb :
- töökogemus turismivaldkonnas;
- võõrkeelte oskus (lisaks eelmainitutele eelistatult vene keel, soome keel);
- hotelliprogrammi Fidelio kasutamise oskus;
- orienteeritus heale klienditeenindusele;
- iseseisvus, julgus ja pealehakkamine;
Ettevõte pakub
- Vahetustega töögraafikut, osalise tööajaga, töökoormusega kuni 0,75 kohta;
- tubli töö korral katseaja varasemat lõpetamist ja palgalisa;
- kohvi-, teed ja joogivett;
- väikest ühtehoidvat tiimi;
Kandideerimisel palume saata CV koos kaaskirja ja palgasooviga.