2023-08-23 14:48:55

MÜÜGISEKRETÄR

Job Description

Sinu peamised tööülesanded on:

  • Büroo igapäevatöö protsessi korraldamine ja läbiviimine
  • Sissetuleva ja väljamineva kirjavahetuse korraldamine, sissetulevate kõnede ja e-kirjade koordineerimine
  • Külaliste ja klientide vastuvõtt
  • Tellimuste sisestamine süsteemi, müügiarvete edastamine, müügidokumentatsiooni haldamine, laekumiste kontroll
  • Ettevõtte juhtkonna ja kolleegide abistamine igapäevases tööprotsessis

Requirements

Edukal kandidaadil on:  

  • Hea esinemis- ja organiseerimisoskus (sellel ametikohal on eriti olulised suhtlemine, ajaplaneerimine ja prioriseerimine)
  • Hea eesti ja inglise (või vene) keele oskus
  • B2B koostöö kogemus klientidega või soov seda omada
  • Hea arvutioskus ja kontoritehnika käsitsemise oskus
  • Positiivne suhtumine ja eesmärgile orienteeritus
  • Valmisolek õppida ja olla konkurentsivõimeline

Company offers

Pakume:

  • Huvitavat ja vaheldusrikast tööd
  • Stabiilset, konkurentsivõimelist palka
  • Sõbralikku, modernset ja dünaamilist töökeskkonda ja arenemisvõimalusi
  • Suurepärast meeskonda

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: