Klientide nõustamine ja sobivaima lahenduse leidmine lähtudes kliendi vajadustest.
Kliendi abistamine tehnilistes küsimustes.
Olema kliendi esmane kontaktisik nii telefonis kui ka esinduses.
Sobivaima toote leidmine.
Müügitehingute vormistamine.
Laoseisu, müügisaali sortimendi ja hinnainfo kontroll.
Inventuuride teostamine.
Sinus on soov ja julgus pakkuda kliendile head teenindust.
Omad tehnilist taipu, avatud pead ning soovi õppida.
Ladus eesti keele oskust, lisaväärtust annab vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil.
Valmisolekut kolleegide abistamiseks ka muudes ülesannetes.
Oskust aega planeerida ning tegutseda produktiivselt ka iseseisvalt.
Oled võimeline “žongleerima” mitme eri ülesande vahel.
Oled sina peal arvutiga (Office tarkvara, laoprogramm).
Kohapealset väljaõpet ning suuniseid kliendile parima tehnilise lahenduse loomisel.
Igakülgset abi meie huvitava tootevaliku tundmaõppimisel.
Kindlat ja stabiilset töökohta esmaspäevast reedeni.
Õigeaegselt makstavat ja tööle ning oskustele vastavat palka.
Sporditoetust.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.