Sinu igapäevased peamised tööülesanded:
• Ettevõtte töötajate abistamine IT-süsteemide ja seadmete igapäevasel kasutamisel (telefon, e-kiri, reaalajas vestlus jm)
• IT- intsidentide ja töötajate päringute haldamine ning kiire lahendamine
• Riist- ja tarkvara paigaldamine, hooldamine ning vajadusel parandamine
• Kasutajate juhendamine ja koolitamine IT-süsteemide tõhusaks kasutamiseks
Ootused kandidaadile
• IT- erialane haridus ja vähemalt 2-aastane hiljutine kogemus IT tehnilise toe valdkonnas
• Väga hea eesti keele oskus, inglise keele mõistmine erialase dokumentatsiooni tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil
• Windowsi, Office 365 ja võrgu baasteadmised
• Kasuks tuleb kogemus ITSM tööriistadega (nt Jira)
• Kliendikesksus, suhtlemisvalmidus, tehniline taiplikkus ning kõrge pingetaluvus
• B-kategooria juhiload
Ettevõte pakub
Toetavat ja sõbralikku kollektiivi, kus Sinu panust hinnatakse ning, kus saad kaasa rääkida valdkonna olulistes otsustes
Töökeskkonda, kus väärtustatakse uuenduslikkust ja pühendumist
Arenguvõimalusi ja erialaseid koolitusi
Sporditoetust Stebby ja täiendavaid ettevõtte soodustusi
35 päeva põhipuhkust aastas
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.