2023-08-23 14:48:55

Krediidihaldur

Töö kirjeldus

• Makseraskustes kliendi mõistev ja professionaalne nõustamine nii telefoni kui ka e-posti teel
• Kliendi küsimustele vastamine ning probleemide lahendamine (või nende lahendamiseks edastamine)
• Laenude tagasimaksete jälgimine ja maksetähtajaks laekumata osamaksete käsitlemine, menetlemine ja kontrollimine
• Klientidele meeldetuletuste saatmine
• Maksegraafikute ja kokkulepete sõlmimine ning koostamine

Ootused kandidaadile

• Vähemalt keskharidus
• Arvuti kasutamise oskus (MS programmid: Excel, Word, Outlook – kesktasemel)
• Teadmised kirjade ja dokumentide koostamisest ning vormistamisest
• Väga hea eesti ja vene ning kesktasemel inglise keele oskus
• Täpsus, süsteemsus, teotahe ja positiivne ellusuhtumine on Sind iseloomustavad märksõnad
• Soov anda panus kiirelt areneva panga tegevustes

Ettevõte pakub

• Võimalus eneseteostuseks ja arenguks
• Vabadus oma tööd planeerida ja kasutada kodukontori võimalust
• Suurepärased töötingimused
• Kaasaegsed töövahendid
• Pühendunud professionaalne tiim
• Positiivne ja konstruktiivne õhkkond
• Karjäärivõimalused
• Erinevad hüved mahukas motivatsioonipaketis
• Vahvad ühisüritused

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: