Kas oled sõbralik, kliendikeskne inimene, kes otsib põnevat võimalust kiirelt arenevas keskkonnas? Liitu meie ettevõttega kõnekeskuse esindajana ja ole meie ettevõtte hääl, pakkudes meie hinnatud klientidele erakordset teenindust!
Peamised kohustused:
- Käsitleda sissetulevaid ja väljaminevaid kliendikõnesid professionaalselt ja viisakalt.
- Anda täpset teavet toodete ja teenuste kohta
- Lahendada klientide päringud, kaebused ja probleemid viivitamatult
- Pidada üksikasjalikku ja täpset arvestust kliendikontaktide kohta
- Teha koostööd meeskonnaliikmetega, et parandada klienditeenindusprotsesse.
- Täita ja ületada tulemuseesmärgid ja peamised näitajad
- Suurepärane suuline ja kirjalik suhtlemisoskus eesti keeles, kuid inglise ja/või vene keele oskus olesk suureks eeliseks
- Tugev probleemide lahendamise oskus
- Võime töötada kiiretempolises keskkonnas ja hallata mitmeid ülesandeid.
- Põhiline arvuti kasutamise oskus, sealhulgas CRM-süsteemide tundmine.
- - Varasem klienditeeninduse või kõnekeskuse kogemus on eeliseks.
- Konkurentsivõimelist palka ja hüvitiste paketti
- Põhjalik koolitus ja pidev areng
- Sõbralikku ja toetavat töökeskkonda
- Võimalusi karjääriredelil edenemiseks
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.