Milline näeb välja Sinu tööpäev?
Igapäevaste tööülesannete hulka kuulub aktiivne klientide teenindamine ja nõustamine telefoni ja e-kirja teel. Vormistad telefoni teel tellimusi, reageerid klientide päringutele ja küsimustele ning hoolitsed kliendisuhete hoidmise ja arendamise eest.
Milline võiks olla meie tiimiliige?
Tiimiliige peab valdama heal tasemel eesti keelt ning heal tasemel vene keelt, kasuks tuleb inglise keele oskus suhtlustasandil.Tiimiliikmel on väga hea ja viisakas suhtlusoskus, arvutioskus ning on omandatud vähemalt keskharidus. Huvi e-kaubanduse vastu ning soov pakkuda suurepärast klienditeenindust. Klienditeenindusspetsialistil on hea pingetaluvus ning soov töötada täiskoormusega vastavalt graafikule.
Millised on ettevõtte hüved?
Meie juures on Sul huvitav töö kiiresti arenevas rahvusvahelises e-kaubanduse edukaimas ettevõttes, professionaalne ja sõbralik meeskond, kus väärtustatakse kvaliteetset tööd, teadmiste jagamist ning uuendusmeelsust. Tiimiliikmena saad soetada kodulehtedel müüdavaid tooteid soodustusega, osaleda mitmetel ühisüritustel, tähistada tähtpäevi ja palju muud. Bruto põhipalgana tasustame Sind 1300 €/ kuus ning peale katseaega lisandub vastavalt eesmärkide saavutamisele boonustasu.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.