2023-08-23 14:48:55

Klienditeenindaja

CVKeskus.ee klient
Alates 1200 €/kuus Bruto

Töö kirjeldus

1. Restorani avamine ja ettevalmistused

  • Teenindusala ja seadmete kontroll: Alustad tööpäeva teenindusala, baarileti ja seadmete ülevaatamisega, veendudes, et kõik on puhas ja korras. Kontrollid, et lauad on kaetud vastavalt restorani standarditele – puhtad linad, õiges järjekorras sööginõud, klaasid ja salvrätikud.
  • Inventari kontrollimine: Kindlustad, et kõik vajalikud tarvikud (nt menüüd, veinikaardid, salvrätikud) on saadaval ja korralikult paigutatud. Veendud, et külaliste teenindamiseks on piisavalt joogivett, menüüs olevaid jooke ja muud vajalikku.

2. Külaliste tervitamine ja sissejuhatus

  • Külaliste vastuvõtt: Tervitad külalisi soojalt ja sõbralikult, saadad nad lauda.
  • Menüü ja eripakkumiste tutvustamine: Tutvustad menüüd, selgitad eripakkumisi ja vastad külaliste küsimustele roogade koostiseosade, toiduvalmistamisviiside ja veinide kohta. Annad soovitusi vastavalt külaliste eelistustele ja restorani pakutavale menüüle.

3. Tellimuste vastuvõtmine ja täpsustamine

  • Tellimuste võtmine: Võtad tellimusi täpselt ja kiiresti, pidades silmas külaliste erisoove ja allergiaid.
  • Süvendatud teadmised menüüst: Oledkursis kõigi roogade koostisosade, valmistamisviiside ja maitseomadustega, et aidata külalistel teha teadlikke ja meeldivaid valikuid. 

4. Toitude ja jookide serveerimine

  • Toitude ja jookide korrektne serveerimine: Serveerid toidud ja joogid elegantselt ja täpselt, järgides restoranis kehtestatud standardeid. Jälgid, et külalised saavad kõik toidud ja joogid õiges järjekorras ja vastavalt tellimusele.
  • Veinisoovitused ja serveerimine: Oskus teha sobivaid veinisoovitusi roogade juurde ning serveerida veini korrektselt, võttes arvesse toidu ja veini harmooniat, mida restoran väärtustab.

5. Külaliste eest hoolitsemine ja tähelepanelik teenindus

  • Teenindus söömise ajal: Oled külaliste jaoks olemas. Oled tähelepanelik.
  • Külalistele meeldiva kogemuse pakkumine: Lood ja hoiad meeldivat suhtumist, et külalised tunneksid end oodatuna ja hinnatuna. Lahendad koheselt kõik võimalikud probleemid või ebamugavused, et tagada positiivne kogemus.

6. Kassasüsteemid ja arveldused

  • Tellimuste registreerimine ja arveldamine: Sisestad tellimused täpselt kassasüsteemi, jälgides kõiki hinnaeripärasid ja kampaaniaid. Koostad arved ja arveldad külalistega sõbralikult ja professionaalselt.
  • Arvelduste sujuvus: Oskuslik töö kassasüsteemiga on oluline – veendud, et arveldused oleksid korrektsed ja kiirelt teostatavad. Kontrollid enne sulgemist kassa vastavust päevasele müügile.

7. Sulgemine ja tööpäeva lõpetamine

  • Restorani korrastamine: Pärast viimaste külaliste lahkumist koristad ja korrastad teenindusala, taastades laudade, klaaside ja nõude valmisoleku järgmiseks tööpäevaks.
  • Inventari ja tarvikute täiendamine: Kontrollid ja täiendad inventari, vajadusel annad teada puuduolevatest vahenditest, et kõik oleks uueks tööpäevaks valmis.

Ootused kandidaadile

Olulised omadused ja oskused:

  • Suurepärane suhtlemisoskus ja sõbralikkus külalistega suhtlemisel.
  • Kiire õppimisvõime.
  • Tähelepanu detailidele, et tagada kõrge teeninduskvaliteet ja meeldejääv elamus külalistele.
  • Probleemide lahendamise oskus, et pakkuda kiiret abi ning lahendada ebameeldivusi professionaalselt ja rahulikult.

Ettevõte pakub

  • Regulaarsed koolitused teenindusstandardite, menüüde ja veinide kohta, et klienditeenindajad saaksid oma teadmisi täiendada ja pakkuda kõrgtasemel teenindust.
  • Ettevõttesisesed arenguvõimalused, näiteks võimalus liikuda edasi vahetusevanemaks või saada täiendavaid vastutusvaldkondi.
  • Tööplaneerimine, mis arvestab töötajate eelistuste ja võimalustega, et luua tasakaal töö ja eraelu vahel.
  • Kollektiiv, kus väärtustatakse koostööd, sõbralikkust ja vastastikust toetust. Restoranis on avatud ja konstruktiivne töökeskkond, mis aitab töötajatel tunda end hinnatuna ja motiveerituna.
  • Regulaarne meeskonnatöö ja toetavad juhid, kes on pühendunud iga töötaja isiklikule ja professionaalsele arengule.
  • Erisoodustused, nagu soodushinnaga toidud ja joogid, ning aeg-ajalt võimalus kutsuda lähedasi restorani erihinnaga einestama.
  • Stebby platvormi kasutusvõimalus tervise ja heaolu edendamiseks, mis pakub töötajatele ligipääsu erinevatele spordi- ja terviseteenustele. See võimaldab töötajatel valida endale sobivaid teenuseid, näiteks jõusaali liikmelisusi, massaaže ja teisi terviseprotseduure.