2023-08-23 14:48:55

Kliendikogemuse spetsialist

Töö kirjeldus

  • Südameapteegi kliendikogemuse strateegia ja teenindusstandardi arendamine ja juurutamine;
  • apteekrite igapäevane proaktiivne tugi teenindussituatsioonide lahendamisel ja teeninduskvaliteedi parendamisel;
  • klienditeeninduse koolituste vajaduste selgitamine (sh mõõtmised) ja korraldamine;
  • selgitad välja ja märkad koolitusvajadusi ning koostöös koolitus- ja arenduspartneriga lood selleks optimaalsed plaanid;
  • teeninduse kvaliteedimõõtmise korraldamine, tulemuste analüüs, tagasisidestamine, parendustegevuste elluviimine;
  • tagasiside ja kliendipöördumiste haldamine.

Ootused kandidaadile

  • Varasema kogemus kliendikogemuse koordineerimisel;
  • kirg ja soov leida lahendusi, mis tagavad parima kliendikogemuse;
  • väga hea eneseväljendusoskus nii suuliselt kui kirjalikult;
  • oskus motiveerida ja inspireerida;
  • hea analüüsivõime.

Pakutav ametikoht on tähtajaline, vanemapuhkusel viibiva töötaja asendamiseks.

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: