Kliendihalduri assistendi eesmärk on teenusklientide ja muude ettevõtte teenust kasutatavate klientide korrapärane teenindamine, nõustamine ja klienditoe tagamine.
-ettevõtte võtmeklientidega suhtlemine efektiivse kliendisuhte tagamise eesmärgil
-tootekaartide loomine
-klientide igapäevane nõustamine
-hindade sisestamine
-suhtlemisoskus
-kliendikesksus
-tähelepanelikkus
-koostöö- ja meeskonnatööoskus
-arvuti kasutamise oskus
-inglise keel nii kõnes kui kirjas
-stabiilne sissetulek
-tööaeg 8:45-17:15
-tööbussi Tallinnast lagedile
-spordikompensatsiooni
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.