Sinu põhiliseks ülesandeks kliendihaldurina on kliendisuhete hoidmine ja arendamine. Klientide nõustamine turvateenusega seotud küsimustes. Igapäevaseks tööks on meie klientide järelteenindus, mis hõlmab nii lepingute sõlmimist, muudatuste sisse viimist ja nende lõpetamist. Müügiarvete koostamist, arvekäskude sisestamist ja korrigeerimist Scoro programmis. Võlglaste nimekirja haldamine, meeldetuletuste ja korduvarvete välja saatmine.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.