
Töö kirjeldus
Otsime oma meeskonda kliendihaldurit, kelle peamiseks ülesandeks on klientide vajaduste mõistmine, suhete loomine ja hoidmine ning müügitegevuse toetamine. Kui oled suhtlemisaldis, hea kuulamisoskusega ja hindad lahendustele suunatud töökultuuri, ootame Sind kandideerima.
Kliendihalduri peamisteks ülesanneteks on:
- Arendada ja hoida kliendisuhteid, pakkudes tuge ja lahendades igapäevaprobleeme
- Müügitegevus: tutvustada teenuseid, koostada pakkumisi, sõlmida lepinguid
- Mõista klientide vajadusi ja koguda tagasisidet, et toetada ettevõtte arendustegevusi
Ootused kandidaadile
Ootused kandidaadile:
- Suhtlemis- ja kuulamisoskus: oskad luua usaldusväärseid kliendisuhteid ja edastada infot selgelt nii klientidele kui ka kolleegidele
- Lahendustele orienteeritus: suudad kiiresti leida praktilisi lahendusi, näed probleeme kui võimalust pakkuda väärtust
- Müügioskused: hea läbirääkimisoskus; tulemustele orienteeritus; kasuks tuleb kogemus müügitöös
- Hea ajajuhtimine: võime hallata mitut ülesannet ja seada prioriteete
- Empaatiavõime ja kannatlikkus: suudad töötada erinevate klientide ja olukordadega
- Meeskonnatöö ja kohanemisvõime: toetad kolleege ja tuled toime muutuvates olukordades
Ettevõte pakub
Sobiv kandidaat võiks asuda Tallinnas, Tartus või Pärnus.