Selgusid parimad tööpakkumised! (2012. juuni)
Juunikuus 2012.a viisime CV Keskuse tööportaalis läbi küsitluse, mille tulemusena selgusid meie tööportaali parimad tööpakkumised. Hindamisel palusime arvesse võtta nii tööpakkumise sisu, kujundust, kui ka üldist muljet.
Esikolmikut premeerime VIP Tööpakkuja kuuajalise teenusega!
Palju õnne võitjatele!
TOP 10 tööpakkumised:
1 Husqvarna Eesti OÜ - Eesti kõige mõnusam suvetöö
2 Põldma Kaubanduse AS – Kujundusjuht
3 Põltsamaa Felix AS – Personalijuht
4 Põldma Kaubanduse AS – Klienditeenindaja
5 ISS Eesti AS - Pakume suveks tööd õpilastele
6 Metasar OÜ – Sisseviskaja
7 DRH Lindersvold - Vabatahtlik Aafrikasse või Indiasse
8 Logica Eesti AS – Büroojuht
9 Morrison Invest AS – Assistent
10-11 Aktaprint AS – Toimetaja
10-11 Sportland Eesti AS - Klienditeenindaja
*Firmanimed on tööpakkumistel peidetud, sest tööpakkumised on aegunud.
Palusime kõigil osalejatel paari lausega ka põhjendada, miks neile meeldib just see tööpakkumine ning põhiliste argumentidena toodi välja, et tööpakkumine jättis tööandjast professionaalse ja usaldusväärse mulje, tööpakkumine oli tööotsijasõbralik, sisaldades olulist informatsiooni ettevõtte ja tulevase töö kohta ning tööpakkumisele lisatud pildid muutsid tööpakkumise isikupärasemaks ning huvitavamaks.
Kokkuvõte tööotsijate poolt sisestatud olulistest punktidest tööpakkumise valikul:
Huvitav pealkiri – Pealkiri on esimene asi, mida tööotsijad näevad. Seega, kui pealkiri on lööv, siis see kutsub kohe lugema.
Tööpakkumise kujundus – Iga tööpakkumine on esinduslikum, kui see pole tavalise valge taustaga, see näitab ettevõtte professionaalsust. Samuti tekitavad pildid ettevõttest või ettevõtte toodetest positiivse emotsiooni ja annavad aimu ettevõtte tegevusest, tulevasest töökohast ja kollektiivist.
Informatsioon tööpakkumises – Tööpakkumine võiks olla lihtne, selge ja tööotsija sõbralik. Võiks sisaldada kogu vajalikku informatsiooni, samas ei ole liiga palju üldist infot ka hea. Nõudmised ja pakkumised võiksid tasakaalus olla. Palga lisamine tööpakkumisele on väga oluline teave. Kui firma nimi ja kontaktandmed on peidetud, siis tekitab see tööotsijate seas pigem umbusaldust antud ettevõtte vastu. Sõnakasutus on äärmiselt oluline. Mõned tööpakkumised jätavad tööotsijale koheselt positiivse mulje ja tekitavad soovi kandideerida. Tekst tööpakkumises võiks olla lahterdatud, nii on informatsiooni kergem lugeda.
Küsitluses osales ligi 800 inimest üle Eesti. Vastajatest 53,5% olid tööga hõivatud, 15,8% üliõpilased ning 13,3% töötud. 53,6% vastanutest olid kõrg- või kutseharidusega, 37,4% keskharidusega.
Kõigi osalejate vahel loosisime välja 2 x 2 piletit selle suve lahedaimale kontserdile. Piletid võitsid Marko Tatter ja Keiti Uibokand.
Palju õnne võitjatele ja suur tänu kõigile osalejatele!