CV Keskusel on parim müügiorganisatsioon Eestis
Äripäeva müügijuhtide teemaportaali Best Sales konkursi ”Parim müük 2012” võitis 13. septembril 2012 ülekaalukalt CV Keskus, kes viimases voorus sai üle 20 müügikontakti rohkem kui teised kaks finalisti.
Võistlus sai alguse maikuus, kus Best Sales saatis üleskutse kõikidele firmadele osaleda“Parim müük 2012” konkursil. Esindatud oli Eesti müügiettevõtete paremik, kokku oli erinevatest valdkondadest 12 firmat.
Alates juunist kuni augusti alguseni toimus I voor, kus Best Sales "Parim müük 2012" raames tehti pimeoste Eesti erinevates ettevõtetes, kes end võistlusele registreerisid. Esimeses voorus hinnati eelkõige teenindus- või müügiettevõtet tervikuna. Testoste viis läbi kümneliikmeline žürii, kuhu kuulusid mitmed tippjuhid, müügiorganisatsioonide juhid, müügikoolitajad ja ajakirjanikud. Hindamine toimus etteantud vormil.
Konkursi "Parim müük 2012" esimene voor lõppes 31. juulil. Seejärel kuulutati testostude keskmiste hinnete põhjal välja II vooru pääsenud 6 parimat müügimeeskonda. Edasi pääsesid Compensa Life, CV Keskus, Diivaniparadiis, Starmani telemarktingi meeskond, Tele2 äriklientide osakond, Viasati D2D ja F2F meeskond. CV Keskus sai esimeses voorus kõrgeima keskmise hinde.
"Parim Müük 2012" teine voor toimus teaberaporti (white paper) põhimõttel. Võistlejate eesmärk oli saada võimalikult palju müügikontakte Best Salesi vahendusel. Võistlejad koostasid teaberaporti oma toodete/teenuste või nende firma erilise müügitehnoloogia kohta. Kõigi võistlejate poolt koostatud teaberaport pidi mahtuma ühele A4-le. Võistlejatele anti vabad käed oma firma teaberaporti reklaamimiseks, kasutada võis kõiki kanaleid - Twitter, Facebook, LinkedIn, oma kodulehekülg jne. Teise vooru võitis samuti ülekaalukalt CV Keskus, kes kogus 2058 kontakti. Teisel kohal oli Viasat 298 kontaktiga ning kolmandal Starman, kes sai white paper´ga 27 müügikontakti.
Kolmas voor toimus müügijuhtide konverentsil „Müügijuht kahe tule vahel“ 13. septembril, kus publiku ette astusid juba meeskondade poolt välja valitud esindajad. Võistlejate ülesandeks oli leida konverentsi publiku hulgast potentsiaalseid kliente. Selleks oli nende käsutuses infolaud ja piiratud aeg. Iga müügimeeskond pani finaali välja oma parima müügiinimese. CV Keskust esindas finaalis Martin Ivanov. Lisaks jõudsid kolme parima hulka Starman ja Viasat. Võidu viis koju CV Keskus, kogudes pooleteise tunniga üle 60 müügikontakti. Starman ja Viasat lõpetasid finaali võrdselt 42 kontaktiga.