2023-08-23 14:48:55

Mis teeb Terminalis töötamise eriliseks?

05.02.2025

Tankla ei pruugi esmapilgul tunduda paigana, kus õitseb tööelu – aga Terminali puhul on lugu teine. Terminal on teinud sellest stereotüübist midagi palju enamat. Kodumaine ettevõte ei ole lihtsalt kütusefirma – pigem võiks neid nimetada Eesti teede kõrval asuvateks väikesteks „heaolujaamadeks“.

Terminal alustas tegevusega juba 1968. aastal Tartus, kui see kandis veel nime Tartu Naftabaas. Pereettevõttena on nad püsinud kindlalt Eesti ettevõtlusmaastikul, kasvatades äri, kus töötab üle 300 inimese ning tegutseb 24 mehitatud teenindusjaama üle Eesti. Kuid see kõik on ainult raamistik – huvitavaks läheb lugu seal, kuidas Terminal eristub. 

„Me räägime külalistest, mitte lihtsalt klientidest,“ selgitab Terminali personalijuht Ketlyn Meeksa. „See mõtteviis on midagi, mis meid reaalselt eristab. Iga inimene, kes meie juurde tuleb, väärib, et teda koheldakse sooja vastuvõtu ja professionaalsusega, olgu ta teel tööle, reisile või lihtsalt tankima.“

See pole klišeeline PR-jutt. Terminali jaamades on päriselt tunda, et nad on omaks võtnud midagi rohkemat kui lihtsalt klienditeeninduse põhitõed. Külalislahkusest on saanud osa nende DNA-st.

Ei tee asju üle kivide ja kändude

Töökultuur Terminalis on sama värvikas ja mitmekesine kui nende meeskond. „Meie töötajad hindavad kõige rohkem vabadust ja paindlikkust,“ märgib Terminali personalijuht. Terminal on loonud töökeskkonna, kus iga päev on erinev – ja see pole lihtsalt jutt. Töö pole ainult töö – see on ka võimalus kasvada, õppida ja tegeleda sellega, mis tõesti korda läheb.

Ettevõte on loonud oma e-õppekeskkonna Terminali Akadeemia, kus uued töötajad saavad sujuvalt sisse elada ja kogenumad kolleegid oma oskusi täiendada. Akadeemia pole tüütu slaidiprogramm, vaid interaktiivne kogemus, kus saab reaalselt midagi uut selgeks õppida. „Töötajate tagasiside on olnud üllatavalt positiivne,“ tunnistab Terminali juhtkond. „Võib-olla just seetõttu, et me ei tee asju üle kivide ja kändude – me kuulame oma inimesi ja proovime arvestada, mis neile päriselt oluline on.“

“Terminal

Tervisele ja heaolule keskendumine ei ole lihtsalt „toredad lisad“

Terminal ei piirdu ainult töötasuga – nende väärtuspakkumine on natuke nagu meeleolukas roadtrip: seal on palju väikseid hetki ja üllatusi, mis kokkuvõttes teevad reisi meeldejäävaks. Näiteks tervisekindlustus koostöös Confidoga, mis võimaldab kiiret ja professionaalset arstiabi. Lisaks saavad töötajad kasutada Stebby tervisetoetusi, mis aitavad hoolitseda nii keha kui vaimu eest. Ja kui sul on prillid? Pole probleemi – Terminal kompenseerib ka need kulud.

„Tervisele ja heaolule keskendumine ei ole meile lihtsalt „toredad lisad“,“ märgib Terminali esindaja. „Need on hädavajalikud, et meie inimesed tunneksid, et nad on hoitud ja väärtustatud. Ja kui nad tunnevad end hästi, annab see neile võimaluse ka oma parimat tööd teha.“

Lisaks sellele saavad Terminali töötajad igal aastal kasutada kolme lisatasustatud puhkusepäeva – olgu selleks tervise parandamine, perega aja veetmine või mõni muu oluline põhjus.

Mis teeb Terminalis töötamise eriliseks?

Kui küsida, mis teeb Terminali eriliseks, ütlevad nad ise, et see pole lihtsalt töökoht – see on koht, kus saab midagi reaalselt korda saata. „Minu jaoks on kõige olulisem, et meie inimesed tunneksid, et nende hääl on kuulda ja et nende panus läheb korda,“ räägib Terminali personalijuht. „Meie ettevõtte tugevus on meie meeskond – ja selle üle võib uhkust tunda iga päev.“

Kui Sinagi soovid tööd, kus väärtustatakse sinu panust ja hoolitakse sinu heaolust, siis vaata, millised Terminali tööpakkumised sind praegu ootavad. Ükskõik, kas oled huvitatud klientidega töötamisest või tahad liituda peakontori tiimiga, Terminalist võib saada sinu uus algus.