
Töö kirjeldus
Töö kirjeldus
Pankrotihalduri assisteerimine; pankrotimenetluste läbiviimiseks vajalike dokumentide koostamine ning ettevalmistus, pankrotihaldurile esitatud dokumentide analüüsimine, koosolekute protokollimine; tähtaegade järgimine; andmetöötlus arvutiprogrammides, kirjavahetuse korraldamine, sh. e-post, dokumendihaldus; info edastamine jm.
Ootused kandidaadile
Ootused kandidaadile
Kandidaadile esitatavad nõudmised:
- väga hea suhtlemis-ja organiseerimisoskus
- väga hea arvuti kasutamisoskus
- kohusetundlikus, korrektsus, viisakus ja täpsus töös ja tähtaegadest kinnipidamine
- iseseisva töötamise oskus
- väga hea suuline ja kirjalik eneseväljendusoskus
- väga hea eesti keele oskus
- hea vene- ja inglise keele oskus
- raamatupidamisealased teadmised
- bakalaureuse kraad õigusteaduses
Seadused ja muud teadmiseks kohustuslikud aktid, mh PANKROTISEADUS, FÜÜSILISE ISIKU MAKSEJÕUETUSE SEADUS, TÄITEMENTLUSE SEADUSTIK, VÕLAÕIGUSSEADUS, ASJAÕIGUSSEADUS, ÄRISEADUSTIK, TSIVIILSEADUSTIKU ÜLDOSA SEADUS JA TSIVIILKOHTUMENETLUSE SEADUSTIK.
Ettevõte pakub
Ettevõte pakub
Huvitav tööd ja arenemisvõimalust
Kaasaegsed töötingimused
Eneseteostust
Vastutusrikast ja pingelist meeskonna tööd
Lisainfo
Vajalik vene ja inglise keele oskus kesktasemel, eesti keele oskus kõrgtasemel; suuline ja kirjalik väljendusoskus kõrgtasemel; Microsoft Office programmide kasutamise oskus vähemalt kõrgtasemel.
Pakutav ametikoht on täistööajaga (40h nädalas).
CV palume esitada koos motivatsioonikirja ja palgasooviga.