Töö kirjeldus
Ootame oma meeskonda suurepärasele klienditeenindusele orienteeritud vastuvõtu administraatorit, kes on klienditeeninduses professionaalne ja kiire ning leiab iga meie hotelli- ja spaakompleksi Wagenküll külalise soovidele ja muredele lahendused.
Vastuvõtu administraatori tööülesanneteks on:
- külalistega suhtlemine telefoni ja e-maili teel;
- hotelliteenuste aktiivne müük;
- tellimuste vastuvõtmine, kinnitamine ja nende andmebaasi sisestamine;
- check-in, check-out;
- kliendihaldusprogrammi info sisestamine ja täiendamine;
- maksete sooritamine, arvete koostamine ja kassakontroll.
Ootused kandidaadile
- hea kontaktiloomise ja klienditeeninduse oskus;
- hea eesti keele oskus, inglise ja vene keele oskus tulevad kasuks;
- tähelepanelikkus ja hoolivus, soov ületada klientide ootusi;
- tahe ja oskus saavutada häid töötulemusi;
- kohusetundlikkus, ausus, täpsus, orienteeritus meeskonnatööle;
- hea arvuti kasutamise oskus;
- valmisolek töötada graafiku alusel sh nädalavahetustel ja öises vahetuses;
- kasuks tuleb eelnev majutusteenust pakkuvas ettevõttes töötamise kogemus ja/või erialane haridus.
Ettevõte pakub
• huvitavat ja vaheldusrikast tööd;
• eneseteostust ja arenemisvõimalusi;
• täiendkoolitusi vastavalt vajadusele;
• positiivselt meelestatud, sõbralikku ja toetavat töökollektiivi;
• tööpäevadel vajadusel ööbimisvõimalust ja oma töötaja soodustusi;
• võimalust töötada Lõuna-Eesti esinduslikus ja ainulaadse ajaloolise miljööga lossispaas Wagenküll.