Töö kirjeldus
- patsiendikeskse ja oodatava hoolsusega klienditeeninduse teenuse osutamine;
- patsientide vastuvõtule vormistamine;
- visiiditasu, patsiendiarvete vormistamine ja aruandlus.
Ootused kandidaadile
- teadmised hea klienditeeninduse põhitõdedest;
- töökogemus klienditeeninduses;
- omandatud haridus eesti keeles või eesti keele oskus B2-tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil, kasuks tuleb inglise keele oskus;
- oskus kasutada infotehnoloogilisi vahendeid, andmete töötlemise oskus;
- väga hea suhtlemisoskus, täpsus, viisakus, koostöövalmidus, stressitaluvus.
Ettevõte pakub
- väljakutsete rohket ja eneseteostust võimaldavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas tervishoiuasutuses;
- erialase arengu võimalusi (koolitusvõimalusi, teenuste arendamine);
- lisapuhkust;
- toetavaid töökaaslasi, kaasaegset töökeskkonda.
Lisainfo
Töö toimub vahetustes, sh öötöö.
Lisainfo Siiri.Villberg(at)ivkh.ee
Lisainfo Siiri.Villberg(at)ivkh.ee