Sinu töö keskmes on meie klientidele lahenduste pakkumine
Tegeled E-kirjadele vastamisega ja veebitellimuste ning tooteinfoga seotud küsimustega. Suhtled klientidega telefoni teel ja Online chatis, tegeled klientide teenindamise ja veebimüügitoega. Lisaks haldad Ticketeid meie haldusplatvormil ja edastad päringuid. Teed koostööd erinevate osakondadega klientide probleemide lahendamisel ja osaled ettevõtte klienditeeninduse parendamise teekonnal.
Ootame Sind kandideerima kui Sul on
oskus pakkuda meie klientidele suurepärast teenindust, oled positiivse ellusuhtumisega, hea suhtleja, täpne, kohusetundlik ja oskad töötada iseseisvalt. Oled kiire kohaneja erinevate tarkvarade kasutamisel. Müügi ja tehnika valdkond tundub sulle põnev. Valdad väga heal tasemel eesti-, inglise ja soome keelt. Kasuks tuleb vene keele oskus.
Sind on ootamas
võimalus saada klienditeenindus- ja müügikogemus Baltikumi juhivas tööriistade ja masinate müügiga tegelevas ettevõttes. Meie rõõmsameelne ja toetav meeskond teeb sulle kohapeal põhjaliku väljaõppe. Peale katseaega on sul võimalus teha tööd osaliselt kodukontorist. Pakume motiveerivat töötasu, sporditoetust 100 eurot kvartalis läbi Stebby keskkonna või tervisekindlustust ja toredaid ühisüritusi. Oma sünnipäeva saad tähistada tasustatud vaba päevaga.
E-äri klienditeeninduse spetsialist töötab graafiku alusel, tema tööaeg on E-R vahemikus 8.00-18.00.
Töökoht asub Tallinnas, Stokkeri peakontoris aadressil Peterburi tee 44/4.
Konkursi lõpptähtaeg on 10.11.2024
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.