Töö kirjeldus
Brand managerina vastutad Opeli brändi kampaaniate läbiviimise eest nii sõltumatute edasimüüjate juures kui ka avaliku reklaami kaudu. Sellel ametikohal töötad aktiivselt turunduspartneritega, edasimüüjatega ja Opeli tehasega. Edukaks toimetulekuks läheb vaja praktilist lähenemist ja oskust kohandada globaalset brändilugu kohalikule sihtrühmale meeldivasse vormi.
Sellel ametikohal tagab Sulle edu soov areneda ja julgus olla loominguline ning töötada iseseisvalt. Sa sobid meie meeskonda, kui väärtustad koostööd, sest see on hea töökeskkonna jaoks oluline. Autotööstuse tundmine ei ole oluline, aga tuleb kasuks. Kõige tähtsam on, et Sul oleks soov ”oma kätega” asju ära teha.
Ootused kandidaadile
- Eelnev kogemus (digitaal) turunduse valdkonnast.
- Eelnev projektijuhtimise kogemus.
- Ametikohale sobiv haridus, näiteks kõrgharidus turunduse alal.
- Ladus eesti ja inglise keele oskus. Soome või vene keele oskus tuleb kasuks.
- Juhilubade olemasolu ning valmisolek töölähetusteks.
Ettevõte pakub
- Võimalust anda oma panus autovaldkonna ja Opeli brändi käekäiku muutusterohkel ajal.
- Vaheldusrikast ja põnevat tööd rahvusvahelises meeskonnas.
- Paindlikku töökorraldust ja kaasaegset töökeskkonda Tallinnas.