Officeday on Baltimaade suurim kontoritarvete ja -teenuste pakkuja, mis on tegutsenud üle 20 aasta. Alates 2015. aastast kuulub Officeday Sanitexi gruppi.
Meie visioon on olla juhtiv kontoritarvete ja -lahenduste pakkuja Eestis, Lätis ja Leedus. Missioon - olles uuenduslik ja usaldusväärne kontorikaupade ja -teenuste pakkuja, on meiega lihtne ja tulus koostööd teha.
Vastavalt turu trendidele ja klientide vajadustele uuendame ja vaatame pidevalt üle oma laia tootevalikut. Pakume uuenduslikke lahendusi ja teenuseid kaasaegsetele kontoritele ja kontoritöötajatele, haridusasutustele ja üliõpilastele.
Töö kirjeldus
- Andmete haldamine ja sisestamine müügiprogrammi, aruannete ettevalmistamine
- Jooksvate probleemide lahendamine ja osakonna töötajate assisteerimine
- Suhtlemine olemasolevate ja uute klientidega telefoni ja e-posti teel, eripakkumiste ettevalmistamine
- Klientide nõustamine, abistamine, nende vajaduste välja selgitamine ning probleemide lahendamine
- Kõnekeskuse klienditeenindaja asendamine ning tellimuste sisestamine AXAPTA ja kõnekeskuse programmi
- Suhtlemine kulleritega (DPD, Baltic Logistic Solutions) seoses tarnimata jäänud või kahjustatud tellimustega
Ootused kandidaadile
- Varasem töökogumus assistendina
- Väga hea eesti keele ning inglise keele oskus
- Soov leida klientidele sobivaid lahendusi
- Analüütlist mõtlemist ning oskust oma aega planeerida
- Heal tasemel AXAPTA programmi ja Exceli kasutamise oskust
- Iseseisevust, ambitsioonikust ning eesmärkidele orienteeritust
Ettevõte pakub
- Toetavat meeskonda ja ettevõttesiseseid arenguvõimalusi
- Tervisekindlustust, mis on mõeldud tasuliste meditsiiniteenuste (eriarstid, hambaarst jne) hüvitamiseks
- Soodustusi meie partnerettevõtetelt
- Staažipuhkust, tervisepäeva ja sünnipäeva vaba päeva
- Vaheldusrikast tööd kiiresti arenevas rahvusvahelises ettevõttes