Kogu tööpäeva vältel sotsiaalravi teenistuse infolauas klientide teenindamine nii vahetult kui telefoni teel;
Kliendi/patsiendi teenusele suunava asutuse või spetsialisti saatekrija olemasolu ning teiste nõutud dokumentide kontrollimine;
Dokumentatsiooni vormistamine rehabilitatsiooniteenuste klientide kohta;Klientidele/patsientidele info jagamine oma vastutusvaldkonnas;
Klientidele vastuvõtuaegade broneerimine, vajadusel muutmine, tühistamine;
Korrektne vastamine teenistuse telefonile ja osakonda saabutatele meilidele;
Täpne info jagamine lähtude teenistuse töökorraldusele.
Tööaeg: E-R kell 8.00-16.00
Sekretäritöö alane haridus või varasem töökogemus juhiabi või assistendina;
Vajalikud teadmised ja kogemused asjaajamisest ja dokumendihaldusest,
Suhtlemise ja meeskonnatöö oskus;
MS Office tarkvara kasutamise oskus;
Eesti keele valdamine väga heal tasemel;
Kohusetundlikkus, lojaalsus, hea rutiinitaluvus.
Kaasaaegset töökeskkonda;
Väga häid arenguvõimalusi;
Erialast täienduskoolitust;
Toetavat ja sõbralikku meeskonda;
35-päevast puhkust;
Tasuta jõusaali kasutamine.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.