Töö kirjeldus
Soovime leida analüütilise mõtlemisega teotahtelise ja kogenud sotsiaalmeedia taktiku / halduri, kes aitaks Beauty Institute-i müügi läbi Facebooki, Instagrami ja LinkedIN-i tõsta uutesse kõrgustesse!
Sinu abiga saame me:
- Luua toimivaid sotsiaalmeedia reklaamikampaaniaid ja teha re-marketingi
- Mõista läbi statistiliste tööriistade, mis töötab ja miks?
- Ohjeldamatult split-testida, et leida üles “see miski”, mis meie B2B kliente kõnetab ja tegudele suunab
- Läbimõeldud sisuturundusega tõsta brändi nähtavust ja väärtust (ära muretse, siin on sulle abiks meie agentuuri tiimi copywriter ja kujundaja)
- Leida viise, kuidas jõuda B2B kliendini mitte ainult läbi Facebooki vaid ka LinkedIN-i
Ootused kandidaadile
Et saaksid oma töös edukas olla on oluline, et:
- Mõisted “pixel events”, “conversion window”, “dynamic ads” ja “customer funnel” ei ole Sulle võõrad
- Oled osav sihtgruppide loomisel, kliendi teekonna disainimisel ja nende tulemuslikkuse mõõtmisel
- Sulle lähevad korda ROI ja müügitulemus ning mõistad kliendi teekonda “audience” liikmest järelmüügini
- Tunned ära hea loovlahenduse ja oskad seda ka tellida
- Oskad oma aega ja tegevusi efektiivselt planeerida
- Oled proaktiivne, lahenduskeskse mõtlemisega ning aktiivne õpilane, et olla oma ala tipus
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume Sulle:
- Tiimi tuge copywriteri, strateegi ja kujundaja-fotograafi näol meie partneragentuurist, et saaksid keskenduda oma tööle sotsiaalmeedia analüütiku ja haldurina
- Võimalust töötada nii kodukontoris kui ka kontoriruumides Tallinnas või Tartus
- Arenguvõimalust ja tuge nii koolituste, mahuka turundusraamatukogu kui ka mentorluse näol
- Väärilist tasu tulemusliku töö eest
- Arenguvõimalusi turundusvaldkonnas ka väljaspool sotsiaalmeediat