2023-08-23 14:48:55

Sekretär-asjaajaja

Maves OÜ
1800 €/kuus Bruto
Maves OÜ on keskkonnakonsultatsioonifirma, mis asutati 1991. aastal. Pakume konsultatsiooni kogu keskkonna spektris. Näiteks vesi, jäätmed, õhk, geoloogia, elusloodus. Meil on põhjalik väliuuringute kogemus ja varustus. Sealhulgas puurmasinad.

Sinu ülesanne saab olema ettevõtte juhi ja ekspertide abistamine administratiivsete tegevuste osas

Oleme oma meeskonnaga üles loetlenud nimekirja, mis tegevuste osas on vaja meie uue kolleegi abi. Nimekiri ei ole lõplik, kuid annab põhilise ülevaate oodatava panuse sisust.

1. Finants- ja projektidokumentatsiooni haldus

  • Arvete koostamine projektijuhi palvel.
  • Töö üleandmise ja vastuvõtmise aktide koostamine projektijuhi palvel.
  • Laekunud arvete valideerimine (projektidele määramine, projektijuhi heakskiit) ja nende panka sisestamine.
  • Laekunud arvete kogumine ja jagamine raamatupidajaga.
  • Pakkumuste koostamine ja Riigihangete Registrisse sisestamine (koostöös projektijuhiga).
  • Pakkumuste andmebaasi haldamine (kellele ja millised pakkumused on esitatud, edukuse jälgimine).
  • Projektide andmebaasi ülalpidamine: arvete sisestamine ja projektide lõpetamise fikseerimine koostöös projektijuhiga.

2. Suhtlus ja hankedokumentatsioon

  • Laekunud hinnaküsimiste haldamine: edastamine õigetele inimestele ja pakkumuste õigeaegse esitamise jälgimine.
  • Ettevõtte nimel kirjade koostamine ja saatmine vastavalt juhi antud suunistele.

3. Administratiivtöö ja büroo haldus

  • Aruannete keeleline kontroll ja vormistamine, skaneerimise, trükkimise ja köitmise korraldamine.
  • Kvaliteedijuhtimissüsteemi dokumentide haldamine.
  • Kontoritarvete ja muu vajaliku (kohv, salvrätid jne) varustuse haldamine ning varude jälgimine.
  • Kontoritehnika hooldus ja hoolduse korraldamine (kohvimasin, printer), välja arvatud IT tehnika.
  • Reklaammaterjalide tellimine ja organiseerimine vastavalt juhi suunistele, sealhulgas logode trükkimine ja paigaldamine.

4. Inventuur ja töövahendite haldus

  • Töövahendite inventuur: ülevaatus ja kontroll korra kvartalis ning jooksva inventuuri tabeli haldamine.
  • Välitöövarustuse ja kaitsevahendite haldamine: varustuse arvepidamine, olemasolu ja korrasoleku tagamine (nt määrdunud riiete kogumise ja pesu organiseerimine).

5. Ürituste ja meeskonna ürituste korraldamine

  • Ettevõtte ürituste korraldamine (jõulupidu, suvepäevad jne).
  • Kolleegide sünnipäevade meelespidamine ja õnnitlemise korraldamine.

6. Sotsiaalmeedia ja kodulehe haldus

  • Ettevõtte sotsiaalmeedia kontode haldamine (nt LinkedIn).
  • Fotomaterjali kogumine ja jagamine sotsiaalmeedias.
  • Kodulehe administreerimise korraldamine.

7. Kontori keskkonna hooldus

  • Lillede kastmine, kalade söötmine ja akvaariumi puhastamise korraldamine (kokkuleppel).

Ootame sinult järgmisi omadusi:

  • Tähelepanelikkus ja põhjalikkus. Pead olema täpne ja tähelepanelik detailide suhtes, sest töö hõlmab arvete, pakkumuste ja dokumentide korrektset koostamist ning kontrollimist.
  • Hea organiseerimisvõime. Suudad hallata mitmeid ülesandeid korraga, korraldada üritusi, hoida korras inventuuri ja erinevaid andmebaase ning tagada, et kõik vajalikud tegevused toimuksid õigeaegselt.
  • Hea suhtlemisoskus. Pead oskama hästi suhelda, kuna töö nõuab pidevat suhtlemist kolleegide, klientide ja tarnijatega. Sul on oluline roll hinnaküsimuste ja pakkumuste lahendamisel ning ettevõtte sotsiaalmeedia ja kodulehe haldamisel.
  • Algatusvõime ja iseseisvus. Oled algatusvõimeline ja suudad töötada iseseisvalt, kuna pead tihti kiiresti reageerima ja õigel ajal tegutsema (nt kontoritarvikute varude haldus, tehnika hoolduse korraldamine).
  • Stressitaluvus ja paindlikkus. Suudad töötada kiire tempoga keskkonnas ja tulla toime muutuvate tööülesannetega, eriti kui on vaja lühikese etteteatamisajaga ülesandeid täita.
  • Tehniline taiplikkus. Oskad kasutada arvutit, kuna töö hõlmab dokumentide vormistamist, pakkumuste sisestamist ja arvete töötlemist. Oskad heal või isegi väga heal tasemel kasutada MS Word ja MS Excel tarkvara.
  • Korrektsus ja keeleoskus. Sul on hea keeleline väljendusoskus, mis on vajalik aruannete, hinnaküsimuste ja pakkumuste koostamiseks ning ametliku kirjavahetuse haldamiseks.
  • Diskreetsus ja usaldusväärsus. Töötad tundliku teabega (nt finantsdokumendid), mistõttu on oluline, et oled usaldusväärne ja suudad säilitada konfidentsiaalsust.
  • Kohusetundlikkus ja vastutustunne. Oled töökas ja distsiplineeritud, võttes vastutust oma tööülesannete ja tähtaegade täitmise eest.
  • Positiivne ja abivalmis. Oled abivalmis, positiivne ja meeskonnatöös orienteeritud, kuna sekretär-asjaajaja rollis töötad tihedalt koos juhtkonna ja kolleegidega. Oled pigem ära tegija kui korralduste ootaja.
  • Vähemalt kesk- või keskeriharidus.

Lisaks töötausle pakume:

  • Paindlikud töötingimused. Võimalus osaliselt töötada paindlikel aegadel. Mõnele näiteks meeldib hommikul kaua magada. Vajadusel toetav ja mõistev suhtumine isikliku elu korraldamisel.
  • Koolitus. Toetame enda erialast täiendamist (nt kontoritarkvara, sotsiaalmeedia, dokumendihaldus). Lisaks koolitustele pakume soodsal juhul võimalust võtta täiendavad seitse päeva tasustatud puhkust, mille käigus saad ennast täiendada iseseisvalt.
  • Spordikompensatsioon.
  • Sõbralik keskkond. Kuna meie ekspertide töö suures osas nõuab vaimset pingutust, oleme esikohale seadnud sõbraliku ning toetava keskkonna loomise. Jagame seda ka sinuga.
  • Ergonoomiline keskkond. Kontor on suvel meeldivalt jahe ja talvel meeldivalt soe. Töövahendite soetamisel lähtume alati võimalusel oma kolleegi vajadustest ning soovidest.

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: