2023-08-23 14:48:55

Klienditoe spetsialist

Töö kirjeldus

8 miljonil reisijal tekib ikka küsimusi. Mõned sõidu ajal, mõned enne või pärast reisi. Klienditoe spetsialist annab reisijatele nõu telefoni ja e-posti vahendusel ning Balti jaama kassas. Tööülesannete hulka kuuluvad ka infosüsteemidesse vajalike andmete sisestamine, aruandluse pidamine, ärikliendilepingute sõlmimine ja grupibroneeringute vormistamine. 

 

Ootused kandidaadile

Osutud suurepäraseks kandidaadiks, kui:

  • Sul on varasem töökogemus sarnases valdkonnas ja Sulle sobib vahetustega töö graafiku alusel;
  • oled sõbralik, abivalmis, täpne ning januned uute teadmiste järele;
  • hindad meeskonnatööd, kuid Sind ei hirmuta ka üksinda töötamine ja mõõdukas rutiin;
  • pingelised olukorrad pakuvad võimalusi paremate lahenduste leidmiseks ning ei tekita Sinus stressi;
  • Sind iseloomustab kliendikeskne mõtteviis, oled algatusvõimeline ja tugeva sisemise motivatsiooniga teha oma tööd hästi ja panustada Elroni arengusse;
  • oled osav arvutiprogrammide kasutaja ning lisaks eesti keele oskusele kõnes ja kirjas tuleb vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil vaid kasuks.

Ettevõte pakub

Elronis anname Sulle suurepärase võimaluse töötada toetavas tiimis, areneda koos tulevikku vaatava ettevõttega ja muuta eestimaalaste igapäevane rongiga reisimine veelgi mõnusamaks. Sind ootab toetav ja sõbralik meeskond koos mitmete tööandjapoolsete soodustustega.

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: