klientide soe vastuvõtt, abistamine ja lahenduste pakkumine;
telefonile, e-mailidele vastamine ja suunamine;
sujuva töökorralduse ja meeldiva õhkkonna loomine müügisaalis ning järelteeninduses;
kontori heakorra tagamine.
Ootused kandidaadile
head suhtlemisoskust ja soovi pakkuda parimat klienditeenindust;
kiiret taipu ja lahendustele orienteeritust;
kohusetundlikkust ja head ajaplaneerimise oskust;
eesti ja inglise keele oskust ning kasuks tuleb vene keele oskus.
Ettevõte pakub
omatöötaja hüved;
võimalus kasvada ja areneda;
toetame sinu tervislikku elustiili;
digikliiniku kasutamine ja vaimse tervise tugi;
soodustus oma toodetelt ja teenustelt;
meeldejäävad üritused.
Lisainfo
Töö sobib hästi ka esimeseks töökohaks või praktikaks.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!